YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Kınayı getir aneeeyyy...

Düğün hazırlıklarından devam edelim dedim ve kına gecesinde ne giyeceğimizi konuşalım istedim. Normalde kına gecesi önce bir abiye daha sonra kına yakılacak zaman bir bindallı / kaftan giyilir dimi. Tabii isteğe bağlı olarak. Eskiden ''Bindallı ne yea? Giyinmem ben onu.'' diyordum ama artık hevesleniyorum ve ben de giyeceğim, inşallah :)



Fikir vermesi açısından size bir kaç örnek:







Hint elbiselerine benziyorlar :)




''Off bi giyin bi çıkar ne uğraşcam be!''. Diyenler için ikisi bir aradalar :






Şahsen ben kına gecemde her şey pembe ve altın sarısı olsun istiyorum. İstemekle bitmiyor ama en azından öyle hayal ediyorum. Önce pembe bir gece elbisesi (abiye kelimesinden hoşlanmıyorum) daha sonra pembeli altın sarılı bir bindallı giyineceğim inşallah.

Belki de böyle bişi olur :





Beğendiniz mi?

2 yorum: