YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Çeyiz Çeyiz Çeyiz

Daha önce bahsetmemiştim burada ama ben nişanlı bir kızım ve yazın evleneceğim. Evlilik hazırlığı yapıyorum yani :) Çok zevkli ama hiç kolay olmayan bir şey bu evlilik hazırlığı. En teferruatlısı ise çeyiz hazırlamak. Allah'ım ne kadar zormuş, o kadar çok detay var ki bitmiyor bir türlü.



Bir sürü araştırma yaptım ve hala da yapıyorum. Yaptığım araştırmaları sizinle de paylaşayım istedim ve çeyizle başladım. Önce kardeşimin benim için bulduğu bir çeyiz listesini paylaşayım, evlenmek üzere olanlar da listeye bakıp eksiklerini görürler :)


Bu Listeyi kaydedip kendi çeyizinizi kontrol edebilirsiniz. Yalnız listenin çok eksiği var. Ben kendi listemi de paylaşmak isterdim ama benimkinde de tam tersi çok fazla detaya inmişim :) Belki sonra yine de paylaşabilirim.

Herkese Kolay Gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder