YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Gelinliğimi arıyorum, gören var mı?

Düğünüme 69 gün kaldı ama benim hala bir gelinliğim yok, bırak gelinliği daha nasıl bir gelinlik alacağıma bile karar veremedim. Yok mu bu kararsız insana yardım edebilecek biri? Şimdiye kadar bir kaç gelinlik modeli arşivledim ama sonradan geri dönüp bakınca ' Ben bunları niye beğendim acaba?' diyorum. O kadar çaresizim düşünün artık.

İnternette bir ton gelinlik resimleri/ fotoğrafları var ama sanki Gelinlik21 hepsini bir araya toplamış gibi, o yüzden sık sık bakıyorum sitesine ve Facebook hesabına. Oralardan bir kaç gelinlik modelini sizinle paylaşayım.




Çok güzel değil mi?


Bunun üstünü çok beğendim.


gayet sade ve güzel ama kapalı halini düşünemiyorum


Bunun da üstü ve işlemesi çok güzel


hoş bir gelinlik, bir kaç değişiklikle çok güzel olabilir.


farklı ve cici bir gelinlik isteyenler için


eteği azıcık kabarık olsaydı süper olurdu, olmaz mıydı?

Neyse bu kadar yeterli sanırım, zaten fark ettim de hepsi birbirine benziyor. Hepsi de birbirinden sade, annem görse kızar 'Bunlar gelinlik mi? Niye süsü yok, taşı yok?' diye.
Ne yapayım benim de hayalimdeki gelinlik böyle bir şey işte.

Var mı sizin de beğendiğiniz gelinlik modelleri?

Bu arada kesin 'niye tesettürlü gelinlik koymadın?' diyeceksiniz. Valla aradım çok ama güzeline rastlayamadım. Bir kaç fotoğrafçının çektiği gelin resimlerinden beğendiklerim oldu ama onları burada yayınlamam doğru olmaz.
Evet, genelde fotoğrafçıların sitelerine bakıyorum gelinlikler için çünkü onlar gerçek ve güncel. Beğendiklerimi de kayıt ediyorum kusura bakmasınlar :)


1 yorum:

  1. şekerim işin en zor kısmı bu inan:)) kolay gelsin diyorum sana hepsine bayıldım ama en çok ta senin de sade ama şık dediğin modelde aklım kaldı...
    kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil