YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Uzun etekler

Bu sene upuzun ve rengarenk etekler çok moda. Her yerde yazdığı gibi :) Bu pileli eteklerden her renk alsanız bütün yaz 'Ne giysem acaba?' demek zorunda kalmazsınız. Şahsen ben etek giyinmeye henüz alışamamış biri olarak bu etekleri çok beğeniyorum :) Havalar biraz daha ısınsın bir kaç renk almak istiyorum. Bu eteklerden almak kolay ama nasıl giyeceğinizi biliyor musunuz? Hemen anlatalım :)

Öncelikle söylemeliyim ki şifon etekler bacakları çok belli edebiliyor, o yüzden çok dikkat edin derim. Bir de astarı kısa olan etekler var aman yanlışlıkla onlardan almayın ;)


Bu etekleri nelerle kombine edeceğinize gelirsek:

Soğuk günlerde giyinmek isterseniz kazaklarla veya kalın hırkalarla giyinebilirsiniz. Hırkaların kısa olmasını tercih ederim ama kazakların uzun olması durumunda daha tarz bir görüntüye sahip olursunuz, diye düşünüyorum.




Bu eteklerin üzerine deri ceket çok şık duruyor. Ben çok beğeniyorum o halini. Tabii bu arada ceketlerinizin fazla uzun olmamalarına dikkat etmelisiniz. En güzel boy bolerodan biraz daha uzun olan ceket boylarıdır. Postacı çantaları ile veya büyük portföy çanta ile kombine edebilirsiniz ama ben en çok kocaman çantaları seviyorum.



Aynı şekilde kot ceketle de kombine etmeniz mümkün. Hatta bu şekilde giyindiğiniz eteğin altından hasır dolgu topuk ayakkabılar veya parmak arası sandaletler giyebilirsiniz.



Başka bir alternatif ise kısa hırkalar giyinmektir. Bu size daha şirin bir hava katar. Havalar çok sıcak olduğunda ince bir hırka giyinmeniz kot veya deri ceketten daha serin olacaktır.

İnce hırkalar bile fazla sıcak gelirse gömlek veya çok ince ama bol bluzlar giyinebilirsiniz. Tabii bunların hepsini salaş bırakamazsınız. Kesinlikle eteğin içine koymanızı tavsiye ederim. Eğer seviyorsanız kalın olması şartıyla kemer de takabilirsiniz. Bu tamamen size kalmıştır.



Tabii resimlerdeki üst kıyafetlerinin uzun kollu olduğunu hayal etmelisiniz :)

Başörtüsü konusunda pek bir tavsiyede bulunamayacağım çünkü herkese yakışan bir başörtüsü vardır. Kimileri şalı tercih ederken kimileri daha çok eşarp takmak isterler. Sizin kombinlerinize göre uygun renk ve bağlama şekli bulacağınıza eminim.

Benden bu kadar, sizinde aklınıza gelen kombinler varsa her zaman beklerim...

1 yorum: